Spuštěn nový servisní portál

Od 1. března 2010 spustila společnost GORDIC pro podporu svých zákazníků nový servisní portál. GORDIC Support Portal (GSP) přináší firemním klientům možnost komunikovat s dodavatelem pomocí jednotného kanálu, jehož prostřednictvím mohou předávat informace o problémech (např. na základě SLA), zadávat své požadavky a návrhy na změny funkcionality, apod. „Doufáme, že GSP přispěje k tomu, aby vzájemná interakce mezi námi a naším zákazníkem byla co nejrychlejší a nejpřesnější,“ říká vedoucí projektu Ing. Jakub Fiala.
Řešení je postavené na produktu CA Service Desk. Pro jeho provoz je nutné zakoupit si minimálně jeden licencovaný server ve variantách Lite, Standard nebo Enterprise a minimálně jednu klientskou licenci. Uživatelská aplikace má podobu tenkého klienta, zákazník tak potřebuje pouze svůj webový prohlížeč a připojení k internetu.
GORDIC předpokládá, že prostřednictvím portálu budou s jeho vývojovými týmy komunikovat především zákazníci z oblasti centrálních orgánů státní správy, krajských úřadů a statutárních měst. Požadavky menších klientů, kterých má GORDIC v celé veřejné správě téměř šest tisíc, budou většinou i nadále zprostředkovávat subjekty distribuční sítě, i když ani v tomto případě není komunikace v rámci GSP problém.

Mohlo by se vám líbit...