Úspěšná africká mise: Implementace řešení pro detekci příčin incidentů

Společnost GORDIC provedla úspěšnou implementaci části nadstavby ServiceDeskového nástroje (CA Unified Self-Service) pro svého jihoafrického partnera CA Southern Africa a jeho klienta, firmu Sanlam. Ta se zabývá pojištěním, investicemi a finančním plánováním. Řešení vytvořené a nasazené českými specialisty umožní uživatelům rychlejší zjištění příčin incidentu.

Implementace byla zahájena na přelomu let 2015 a 2016. Před dokončením implementace odjeli head solution architekt pro oblast Service Managementu Jakub Fiala a hlavní programátor USS portálu Stepan Sukovyč do Kapského města, aby pomohli se závěrečnou zákaznickou akceptací a předáním celého díla do testovacího provozu.

Sanlam používá pro svých více než 13 000 zaměstnanců poslední verzi balíku CA Service Management Suite 14.1, jehož součástí je mimo jiné Service Desk, Service Catalog a nově i CA Unified Self-Service Portal. Právě tento dashboard portál poskytuje zákazníkům (uživatelům) jedno místo pro práci se všemi typy služeb.

cape_town_skyline_of_cbd_at_dusk

Kromě zakládání incidentů v případě, že něco nefunguje, mohou uživatelé také vybírat z katalogu služeb (např. objednání nového mobilního telefonu, žádost o přístup do aplikace či zahájení procesu např. při nástupu nového zaměstnance) či si v rámci tzv. self-service změnit např. heslo nebo vyhledat řešení k často se opakujícím událostem.

Společnost GORDIC je schopna kromě implementace tohoto nástroje také vytvořit další obsah. A právě to bylo cílem této úspěšné africké mise. Uživatelé klienta tak mohou díky tomu zadávat Incidenty společně s definicí dalších metadat a informací potřebných pro rychlejší zjištění příčiny Incidentu (včetně integrace se service-deskovým nástrojem) nebo v rámci jiné části obsahu mohou získat informace z řešení podobných tiketů.

„Pro naši společnost je toto další zahraniční zkušenost a vzhledem k ohlasu zákazníka určitě ne poslední. Byla to pro nás opravdu velká zkušenost a jsme rádi, že se nám toto podařilo dotáhnout do úspěšného konce i vzhledem k tomu, že jsme v podstatě celý týden nonstop implementovali část aplikace ve složité infrastruktuře, cizím prostředí a u náročného komerčního zákazníka“, uvedl Jakub Fiala.

Přítomnost a schopnosti pracovníků GORDIC ocenil také Account Director CA Southern Africa Craig De Lucchi: „Velmi si vážíme a oceňujeme přístup Vaší společnosti, obzvláště pak práci Jakuba a Stepana, kteří i přes hektické podmínky (rychlé rozhodnutí o letu do Afriky, celodenní přesun do samotného města apod.) dokázali v neuvěřitelně krátké době vyřešit všechna Issues a připravit celé řešení tak, aby bylo zákazníkem bez připomínek otestováno a akceptováno.“

Jakub Fiala

Mohlo by se vám líbit...